Serap Tamay'ın ''Ben Sana Yarim Dedim'' Adlı Yeni Albümü Ada Müzik'ten Çıktı.



Serap Tamay, 2003 yılında yayınlanan “Canım Terkeyledi Beni” albümünün ardından “Ben Sana Yârim Dedim” adlı yeni albümünü müzikseverlerin beğenisine sunuyor.


Müzik direktörlüğünü İsmet Tezcan’ın yaptığı albümde on iki şarkı yer alıyor. Büyük usta Neşet Ertaş’tan “Zülüf Dökülmüş Yüze” ve Orta Anadolu'dan “Arpa Buğday Daneler” adlı Anonim türkünün düzenlemeleri yanında on şarkının bestesi ve düzenlemeleri de İsmet Tezcan’a ait.

Ben Sana Yârim Dedim, Zulmet, Dilâzar, Zamana Yenilmem, Dost Kendimi Düşte Gördüm, Düşte, Dostumu Geri Ver Turnam ve Sağ Değilmiş Başım adlı sekiz şarkının sözleri ise Zerrin Kurtoğlu’na ait.

Irak işgali sırasında yazılan ve bestelenen “Zulmet (karanlık)” adlı şarkı savaşlarda işgal edilenin topraklar değil vicdanlar olduğunu söylüyor ve “zulme sözü yoksa neye yarar dil” diyerek insanları vicdanlarına, insanlıklarına sahip çıkmaya çağırıyor.

Albüme adını veren “Ben Sana Yârim Dedim” adlı şarkı sevdalı bir yürekle sesleniyor sevgiliye. Sabri Tezcan’ın anısına yazılan “Sağ Değilmiş Başım” adlı şarkı ise hayatın ölüme direnişini anlatıyor.

Şükran Cevizci’nin kocaman yüreğiyle yazdığı “El Değilim Sevdiğim” adlı şiir, Anadolunun sevgi dolu yüzünü yansıtan bir ezgiyle bestelenmiş. Özkan Mert’in şiiri olan “Bodrum” adlı şarkının ezgisi Akdeniz motifleri ve ritmini yansıtıyor.

Albümde; İsmet Tezcan (Gitar), Alesker Abbasov (Basgitar), Tolga Kulak (Keman), Emre Sayarı (Çello), Sonat Sözer (Flüt), Erkan Süren (Davul, Bendir, Tef, Kajon), Ece Erkan (Obua), Erol Gönüldaş (Kanun), Zeynel Demir (Bağlama), Oktay Düzağar (Klarnet), Halil Çokyürekli (Balaban-Mey) çalarak eşlik etti.

Albümün kayıtları ve mix-mastering İsmet Sinangin tarafından İzmir Stüdyo 440’ta yapıldı. Fotoğraflar Nüvet Uçtu'ya grafik düzenlemeleri ise “Hayalgücü Tanıtım”a ait.

Serap Tamay bu albümünde de duru sesiyle insanları sevgi, barış ve dostluğa davet ediyor.





SERAP TAMAY'ın ilk klibi albüme adını veren "BEN SANA YÂRİM DEDİM" adlı parçaya çekildi.

Klibin çekimleri yönetmen TAHSİN İŞBİLEN ve dört kişilik ekibinden oluşan "Paradoks Yapım" tarafından İzmir'de İsmet İnönü Kültür Merkezinde gerçekleştirildi.

 Klipte Serap Tamay’a İsmet Tezcan, Zeynep Akdil, Zeynep Tama  ile birlikte güzel danslarıyla klibe renk katan Melodi Sıcakyüz ve Yiğit Olataş eşlik etti.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ada müzik 25. yılını kutluyor

BİLGE GÜNAYDIN - DAYDREAMS

BANU KANIBELLİ & FRİDAYS FOR FUTURE TURKEY - DÜNYA EVİM VE YANIYORSA