‘’Adını Feriha Koydum’’ Dizi Müzikleri Albümünün İlk Video Klibi ‘’Beni Unutma’’



 

‘’Adını Feriha Koydum’’ dizi müzikleri albümünün en sevilen şarkısı olan, Eylem Aktaş’ın seslendirdiği  ‘’Beni Unutma’’ ya  dizi karelerinden oluşan bir klip hazırlanıyor..

Cem Tuncer – Nail Yurtsever imzası taşıyan 38 eserin de yer aldığı albüm Nisan ayının ilk haftası müzikmarketlerdeki  yerini aldı. Müzikseverlerin  büyük beğenisini  toplayan albüm  çıktığı günden beri  D&R ‘ın TV Dizisi çok satanlar listesine 1. Numara dan girdi.  Sözleri Günay Çoban, müziği  Cem Tuncer - Nail Yurtsever ‘e ait olan ‘’Beni Unutma’’ yı  Eylem Aktaş seslendirdi. Yakın zaman da yayına girmeye hazırlanan klibin şarkı sözleri  ise şöyle;


Beni Unutma

Kalbimde yuva yapan kimsesiz bir serçe kuşuyum
Yapayalnız sana sığındım beni bırakma
Bak tek başıma geldim kapına
Hayat sanki en büyük zalim
Beni sakla avuçlarında sakın bırakma

Sevdalı bakışınla yüreğimde dağlar devrilir
Bütün ömür feda edilir senin uğruna
Sevdalı gülüşünle yüreğimde dağlar devrilir
Bütün ömür feda edilir senin uğruna
Kan damlar yüreğime gözlerine haram değerse
Gül teninde günah gezerse günün birinde
Eller ayırsa yollar kapansa
Sol yanımda senin aşkınla
Dolanırım (kaybolurum) koca dünyada beni unutma

Sevdalı bakışınla yüreğimde dağlar devrilir
Bütün ömür feda edilir senin uğruna
Sevdalı gülüşünle yüreğimde dağlar devrilir
Bütün ömür feda edilir senin uğruna

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

BAKİ DUYARLAR - JAZZ ARK

BİLGE GÜNAYDIN - DAYDREAMS

BANU KANIBELLİ & FRİDAYS FOR FUTURE TURKEY - DÜNYA EVİM VE YANIYORSA