Kesmeşeker ‘’Doğdum Ben Memlekette’’ albümünün yeni video klibi ‘’Herşey Sermaye İçin Sevgilim’’



Kesmeşeker’ in ‘’Doğdum Ben Memlekette’’ albümü topluluğun sekizinci albümü ve yirminci yılının da taçlanması oldu.

2011 ‘in Aralık ayında çıkarttığı albümünün ilk klibi ‘’Atlar Dönmedi’’yi geçtiğimiz Ocak ayında yayınladı. Şimdi ise albümün 4. şarkısı, söz ve müziği Cenk Taner’ e düzenlemeleri ise Kesmeşeker’ e ait olan ‘’Her Şey Sermaye İçin Sevgilim’’e klip çekiyor.

Film Deney tarafından çekimleri 1 Nisan 2012 de başlayan klibin yönetmenliğini Gökçe Kaan Demirkıran üstlendi. Yakın zaman da yayına girmeye hazırlanan klibin şarkı sözleri ise şöyle..


Her şey Sermaye İçin Sevgilim

Her şey sermaye için sevgilim / bir yıldıza laf atmakmış benim işim / kapıları, pazarları satmışlar meleğim / her pazar kalbimde azar azar

Çünkü serbest bir pazar/ her şeyi bozar /çünkü denizsiz martılar / bir deniz arar

Her pazar kalbimde azar azar / yandım ben bari sen kendini kurtar / gülümse biraz / acılar kiraz / bizde hep yaz / kirazdan küpe / sallanır dize/ ayaz ayaz

Bir başka dünya mümkün müdür meleğim / bu ay bitti, gece oldu / bir ay daha var / bu dünyada aşıklardan çok acıkanlar var /yanımda yaşama sevinçli sandviçler var

Çünkü serbest bir pazar / her şeyi bozar / çünkü denizsiz martılar /bir deniz arar

Her pazar kalbimde azar azar / yandım ben bari sen kendini kurtar / gülümse biraz / acılar kiraz / bizde hep yaz / kirazdan küpe / sallanır dize / ayaz ayaz

Gidiyorsan şehir denen okula / bir mektup yaz / parasız yatılıya / gülümse biraz / acılar kiraz / bizde hep yaz /kirazdan küpe / hayırlı mezuniyetler hepinize /

Çünkü serbest bir pazar…



                                            Kesmeşeker'in ''Atlar Dönmedi'' Video Klibi

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ada müzik 25. yılını kutluyor

BAKİ DUYARLAR - JAZZ ARK

Begül Erhan Plays "Francisco Tarrega"