Mehtap MERAL ''AŞK'' Albümünün İkinci Video Klibi ''Ben Her Bahar Aşık Olurum''




2011'in Haziran ayında tango formundaki  ilk albümü ‘’AŞK’’ ile  merhaba diyen Mehtap MERAL albümün ilk video klibi ‘’Son Tango’’ yu geçtiğimiz Ocak ayında  yayınlamıştı. Şimdi  ise  albümün  ikinci  video klibi ‘’Ben Her Bahar Aşık Olurum’’ u müzik severlerin beğenisine sunuyor.

Sözleri Aysel GÜREL, müziği Selmi ANDAK imzasını  taşıyan  ‘’Ben Her Bahar Aşık Olurum’’u  Baki DUYARLAR’ın  aranjesi  ile tango formunda yorumlayan  Mehtap MERAL  bu video klibi  Aysel GÜREL’e  ithaf etmiştir.

Yönetmenliğini Eylem Kazgan’ın üstlendiği  video klip HD formatında Büyükada’da çekilmiştir..



'’Ben Her Bahar Aşık Olurum ’’un sözleri ise şöyle;


Ben Her Bahar Aşık Olurum

Damarlarımda yine aşk var
Gözlerim yine bir manalı
Başladı güneşli yağmurlar
Islandı umudumun saçları

Kırılan dallar gibiyim
Ben her bahar dirilirim
Gizli bir kaynaktır içim
Kendime bir yol bulurum
Ben her bahar aşık olurum
Rüzgar olur yağmur olurum
Filizlenir anılarda gururum
Taşar içimden ruhum
Gönlümde sönen ateşin
Küllerini savururum
Kalbimdeki acelenin
Peşinde ben kaybolurum


 

 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ada müzik 25. yılını kutluyor

BAKİ DUYARLAR - JAZZ ARK

Begül Erhan Plays "Francisco Tarrega"