Eylem Aktaş’tan Yeni Bir Şarkı ‘’İKRAR’’



Eylem Aktaş en son  geçtiğimiz Nisan ayında ‘’Umutsuz Ev Kadınları’’ dizisi için ‘’Akşam Olur Karanlığa Kalırsın’’ adlı türküyü seslendirmişti.  Şimdi ise  ‘’Öyle Bir Geçer Zaman Ki’’ dizisinin sezon finali için yeni bir şarkı seslendirdi.

Sözleri  Coşkun Irmak,  müziği  Nail Yurtsever, aranjesi ise Cem Tuncer & Nail Yurtsever’e ait olan ‘’İKRAR ‘’ ın kayıtları Stüdyo Sound’da yapıldı.

Dijital platformlarda yayınlanacak olan ‘’İKRAR’’,  19 Haziran gecesi  ‘Öyle Bir Geçer Zaman Ki’ dizisinin sezon finali bölümünde ilk kez yayınlanmasının ardından bir hafta süre ile sadece Turkcell Müzik’te müzikseverlerin beğenisine sunulacak..

İKRAR’ın sözleri ise şöyle;

Gün yorgun ah, ille suskun
İkimiz de mahçup, mahzun
Kül rengi ah yaşarken hüzün
Ben zamanı ah öldürdüm

Çaresizdim, geçiyordu
Seni benden alıyordu
Bıraksam ah gidiyordu
Korkudan vurdum öldürdüm

Gözlerinde asılı yaftam
Gül dudağın oldu mührüm
Vacip  oldu ah  o an bu katil
İkrarımdır, öldürdüm

Eylem Aktaş - İKRAR Dinle ve İndir

Yorumlar

  1. Şu an dinliyorum diziyi izlerken.. çok güzel, çok duygulu.. emeği geçenlerin yüreğine sağlık.. bülent demiralay.. bulentdemiralay@hotmail.com

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ada müzik 25. yılını kutluyor

BAKİ DUYARLAR - JAZZ ARK

Begül Erhan Plays "Francisco Tarrega"