Ceyl'an Ertem 'Ütopyalar Güzeldir' den ''Annem Duysa Üzülüyor''






Ceyl'an Ertem eylül ayında yayınlanan yeni albümü ''Ütopyalar Güzeldir''in ikinci video klibini ''Annem Duysa Üzülüyor'' adlı şarkısına çekti...

Sanatçının prodüktörlüğünü Cenk Erdoğan ile birlikte üstlendiği ''Ütopyalar  Güzeldir'' in aranjmanları da Cenk Erdoğan'a ait. Ertem'e  bu albümünde Ediz Hafızoğlu, Alp Ersönmez, Cenk Erdoğan, Gökhan Sürer, Murat Çopur, Ertan Şahin, Amy Salsgiver, Aslıhan Güngör, Adam Matta gibi değerli müzisyenler eşlik ettiler...







Söz ve müziği Ceylan Ertem'e ait olan 'Annem Duysa Üzülüyor' un sözleri şöyle;

Her hali beni güldürüyor
Annem duysa üzülüyor
Yanlışlar güzel görünüyor, bana yazıktır

Dudağımı teninden alamam ki
Onda ben hiç kusur bulamam ki
Tahtlar kurar da yetinemem, uuuuu başım dönüyor

Bit gibi kafamdasın, renklere bulanmaktasın, içimde bir noktasın, git uzağa
Kurtarılmalıyım aşk, son kez çırpınmalıyım aşk, acı bana!

Durup tekrarlanan kelimeler, gece boyu sırtımda gezindiler,
Gözlerimde yükseliyor sular; kaçın dalgalardan!

Her hali beni güldürüyor
Annem duysa üzülüyor
Duyduğunda susmuyor kulağımda, anne ben de bıktım na-müsaitlerden!


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ada müzik 25. yılını kutluyor

BAKİ DUYARLAR - JAZZ ARK

BİLGE GÜNAYDIN - DAYDREAMS