Şirin Soysal Ziyaret'in Yeni Klibi ''Kara Kabare''





Şirin Soysal'ın Art-Rock türündeki Ziyaret albümüne ikinci klip Kara Kabare adlı şarkısına çekildi.
Özgür Biber'in yönetmenliğindeki video, Soysal'a göre ''şarkının tam anlamıyla görsel karşılığı'' niteliğini taşıyor.

Klip 18 Temmuz saat 17:00'den itibaren 7 gün süreyle sadece NetD Müzik ve yurtdışı youtube'da yayında olacak.. 25 Temmuz'dan itibaren ise tüm dijital kanallarda yayına girecek..




Kara Kabare’nin sözleri;

küçük kızın yaşlı sesi
benliğimi hapsetti
alkol adlı nesneyi
rakibim ilan etti
yüklü sözler seansı
doldurdu bardakları
tükürük tebessümler
lekeledi sofrayı

kargalar korosuna
diyecek laflarım var
yanlarına varınca
sersemledi kararlar
suçluluk yaraları
bedenime yapıştı
rüyalarım koşuştu
mahremiyetime doğru

koyu koyu düşündüm
kıta kıta gezdim
küreyi temsil eden
ipucunu getirdim
sahne sahne dolaştım
yaşamlarım boyu
yazdım anatomisini
bu kara kabarenin

çekici karakuyu
her zamankinden iyi huylu
sesleniyorum allah'a
kal bu gece yanımda
göğsümün ortasından
titreşti karabasan
silindi işte o an
kaderim alnımdan

deli deli gülüştük
ormanın kralıyla
bebek gibi sevdi beni
sorgusuz kucağında
kahkahalar serpildi
paralel evrende
bir kez bile sormadı
'memleket nere' diye







Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ada müzik 25. yılını kutluyor

BAKİ DUYARLAR - JAZZ ARK

BİLGE GÜNAYDIN - DAYDREAMS