Güvenç Dağüstün ''Sonu Güzel'' Çıktı.




Güvenç Dağüstün yeni Single'ı "Sonu Güzel" ile Ada Müzik’te.. Daha önce Fazıl Say ile yaptığı CD ve DVD kayıtları bulunan Dağüstün'ün bir de 2012 yılında piyasaya çıkmış olan "Evde Yoklar" isimli solo albüm çalışması bulunuyor.

Dağüstün, söz ve müziği kendisine ait olan şarkısını Birsen Tezer ile birlikte seslendirdi.. Şarkıya çekilen video klibi Natali Yeres yönetti ve Güvenç Dağüstün'e klipte Ceren Moray eşlik etti.

Şarkı Künyesi;
Düzenleme: G. Dağüstün, B. Tezer, E. Tankal, E. Hafızoğlu, Y. Dai, E. Türkmen
Tenor Sax: Yahya Dai, Gitar: Emre Tankal, Elektrik Bas: Emre Türkmen, Davul: Ediz Hafızoğlu, Kayıt: Mustafa Sarıoğlu (Müzik Evi), Mix: Alp Turaç (Babajim Istanbul Studios & Mastering), Mastering: Pieter Snapper (Babajim Istanbul Studios & Mastering), Fotoğraf: Mehmet Turgut, Tasarım:Berkcan Okar


Klip künyesi: 
Oyuncular: Ceren Moray – Güvenç Dağüstün – Yahya Dai, 
Senaryo - Yönetmen: Natali Yeres, 
Görüntü Yönetmeni: Andaç Şaha, 
Yapım Sorumlusu: Mehmet Sarıca, 
Çevre Düzeni: Nilüfer Şengel, 
Kurgu: Natali Yeres – Berna Berdan – Osman Okkasöz, 
Kostüm: Hatice Gökçe, Makyaj: Eti Motola




Sonu Güzel
Evde ses yok şimdi

Ama yankılar hala burada
Bir yankı ne kadar sürer ki
Sen sabah gitmiştin oysa

Ben yankıları çoğaltmak için
Çok güzel bir şey icadettim
Sen gelene kadar sürsünler diye
Sesini ezber ettim

Kolay değildi belki
Korkmuştum
Elini bir bırakıp
Bir tutmuştum

Sen korkuları kovmak için
Çok güzel bir şey icadettin
Bir rüzgarla gelmem için
Şarkı olup estin

Yorulmazsak, korkmazsak, kaçmazsak
Sonu güzel…
Usanmazsak, yılmazsak, yenilmezsek

Sonu güzel…


Sadece dijital platformlarda yayımlanacak olan şarkıyı iTunes üzerinden satın almak için

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ada müzik 25. yılını kutluyor

BAKİ DUYARLAR - JAZZ ARK

BİLGE GÜNAYDIN - DAYDREAMS